Rakibinizin Bunları Okumamasını Ümit Edeceksiniz
Konumlandırma:
Zihninizi Fethetme Savaşı
1 NUMARALI PAZARLAMA KİTABI SEÇİLDİ.
Her şey Konumlandırma ile başladı.
Pazarlama alanında devrim yaratan kitap. Markanızın faydalarını anlatıp durmak yerine, müşterinin aklını iyi okuyup sahiplenebileceğiniz bir konum bulmanız gereklidir.


Focus
Şirketinizin Geleceği Buna Bağlı .
BMW odak noktasını "sürüş" ile sınırlandırdı ve dünyanın en çok satan lüks araç markası haline geldi. Çoğu pazarlama programı markaları genişletmek üzere tasarlanmıştır. Halbuki asıl fırsat tam tersi yöndedir.
Pazarlama Savaşı
Yazılmış en iyi pazarlama kılavuzlarından biri.
Pazarlama, rekabetin düşman, müşterinin ise kazanılması gereken toprak olduğu bir savaştır.


Pazarlamanın 22 Değişmez Kanunu
Onları İhlal Etmek Almak İstemeyeceğiniz Bir Risktir!
Pazarlama dünyasını yöneten kesin kurallar.
Marka Yaratmanın 22 Değişmez Kanunu
Bir ürün veya hizmeti dünya standartlarında bir markaya dönüştürmenin yolları.
Bu pazarlama klasiği, yeni yorumlar, yeni çizimler ve hediye bir kitap içerecek şekilde genişletildi: İnternette Marka Yaratmanın 11 Değişmez Kanunu.


Slogan
Vurucu bir sloganla zihni fethetmek.
Unutulmaz bir slogan yaratmanın 5 tekniği:
Kafiye, Ses Yinelemesi, Tekrar, Tersine Çevirme, Çift Anlamlılık.
Görsel Çekiç
McDonald’s'ın altın kemerleri. Coca-Cola’nın kıvrımlı şişesi. Nike’ın "swoosh"u.
Günümüzde, bir görsel çekiç markanızı zihinlere çakmanın en vazgeçilmez yoludur.
Bir slogan yaratmak savaşın sadece yarısıdır. Diğer yarısı, sloganınızı muhtemel alıcıların zihinlerine kazımaya yardımcı olacak bir görsel yaratmaktır.

İşinize bu ebedi prensipleri uygulama konusunda yardım almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.