Hizmetlerimiz

Sürdürülebilir Kârlı Büyüme için İhtiyaçlarınıza Uygun olarak Adapte Edilebilen Kanıtlanmış Metodolojiler

Manyetik Konumlandırma®

Üçgeni

 

Kazanan bir Konumun Sahiplenilmesi için

İsim, Sözel Çivi ve Görsel Çekiç

ile hayat bulan

Odaklı bir Konumlandırma Stratejisi

Güçlü bir Temel En Önde Gelir:

Sahiplendiğiniz bir Kelime, Kavram ya da Kategori var mı?

Açık bir Alan bulun ve bu alanı İlk dolduran Marka siz olun.

Doğru Odağa sahip misiniz?

Savaş Stratejinizi Pazardaki Konumunuza göre şekillendirin.

Konumlandırmanıza Hayat Verecek

3 Ana Element'e sahip misiniz?  

1) İsminiz

Evet bu en önemli pazarlama kararınızdır ve ideal olarak tüm diğer kararlardan önce gelir. 

2) Sözel Çiviniz

Vurucu bir sloganla zihinleri fethedin:
Kelimeler tek başına yeterli değildir. Konumunuz bir slogana dönüştürülmelidir. Unutulmaz bir slogana.

3) Görsel Çekiciniz

Bir slogan yaratmak savaşın sadece yarısıdır. Diğer yarısı, sloganınızı potansiyel müşterilerin zihinlerine kazımaya yardımcı olacak bir görsel yaratmaktır.

Toy%252520Pyramid_edited_edited_edited.p
Music%20Mixing_edited.jpg

Manyetik Konumlandırma®

Karması

 

Tüm Yenilikçi Ve Yaratıcı Projelerin

Kazanan Konumunuzu Güçlendirmesi

için

Brifing ve Değerlendirme dahil

Pazarlama Karması Yönetimi

Konumlandırmanız, yenililikçi ve yaratıcı projelerle sulanmayıp bilakis güçlenebilmesi için, Pazarlama Karmanızın her öğesine rehberlik ediyor mu?

Pazarlamanızın her cephesi,

Ürün / Servis Miksiniz

Fiyatlandırmanız

Dağıtım Kanallarınız

İletişim Miksiniz

Konumlandırmanızın bir yansıması mı?

Size bu öğeler konusunda destek verecek doğru

Proseslere (Ürün Geliştirme / Entegre İletişim)

ve

 Hizmet Sağlayıcı Ortaklara (AR-GE / Ajanslar)

sahip misiniz? 

Ne sizin ne de ortaklarınızın tek bir dakikasının boşa gitmemesi için özellikle kritik olan Brifing ve Değerlendirme prosesleri konusundaki en iyi uygulamalara tüm ekibiniz hakim mi?

Manyetik Konumlandırma®

Entegrasyonu

 

Kazanan Konumunuzun Sürdürülmesi

için

Optimal Organizasyon,

Planlama / Uygulama Prosesi 

Yatırım Rehberliği

Optimal Organizasyon

 Doğru ekspertizin geliştirilip rekabet avantajı sağlanması için bir ön şart olan, şirket, kategori ve marka hiyerarşisi bazlı bir organizasyonunuz var mı?

Planlama ve Uygulama Prosesi

Tüm departmanların uzun orta ve kısa vadeli planlar üzerinde anlaşıp buna göre aksiyon almalarını sağlayacak ideal bir planlama ve uygulama prosesiniz var mı?

Kazanmak için Yatırım

Yatırım stratejiniz doğru uzun vade kısa vade dengesi ve doğru kanal mixi ile konumlandırmanıza hizmet ediyor mu? İşe yaramayan aktivitelere tek kuruş harcamadığınızdan emin misiniz?

Businessman clicks a agile word with cir

Yukarıdakilerden herhangi birine cevabınız Hayır ise yardım için buradayız. Bizi bugün arayın.