Hizmetlerimiz
Sürdürülebilir Kârlı Büyüme için İhtiyaçlarınıza Uygun olarak Adapte Edilebilen Kanıtlanmış Metodolojiler
Manyetik Konumlandırma®
Üçgeni
Kazanan bir Konumun Sahiplenilmesi için
İsim, Sözel Çivi ve Görsel Çekiç
ile hayat bulan
Odaklı bir Konumlandırma Stratejisi
Güçlü bir Temel En Önde Gelir:
Sahiplendiğiniz bir Kelime, Kavram ya da Kategori var mı?
Açık bir Alan bulun ve bu alanı İlk dolduran Marka siz olun.
Doğru Odağa sahip misiniz?
Savaş Stratejinizi Pazardaki Konumunuza göre şekillendirin.
Konumlandırmanıza Hayat Verecek
3 Ana Element'e sahip misiniz?
1) İsminiz
Evet bu en önemli pazarlama kararınızdır ve ideal olarak tüm diğer kararlardan önce gelir.
2) Sözel Çiviniz
Vurucu bir sloganla zihinleri fethedin:
Kelimeler tek başına yeterli değildir. Konumunuz bir slogana dönüştürülmelidir. Unutulmaz bir slogana.
3) Görsel Çekiciniz
Bir slogan yaratmak savaşın sadece yarısıdır. Diğer yarısı, sloganınızı potansiyel müşterilerin zihinlerine kazımaya yardımcı olacak bir görsel yaratmaktır.


Manyetik Konumlandırma®
Karması
Tüm Yenilikçi Ve Yaratıcı Projelerin
Kazanan Konumunuzu Güçlendirmesi
için
Brifing ve Değerlendirme dahil
Pazarlama Karması Yönetimi
Konumlandırmanız, yenililikçi ve yaratıcı projelerle sulanmayıp bilakis güçlenebilmesi için, Pazarlama Karmanızın her öğesine rehberlik ediyor mu?
Pazarlamanızın her cephesi,
Ürün / Servis Miksiniz
Fiyatlandırmanız
Dağıtım Kanallarınız
İletişim Miksiniz
Konumlandırmanızın bir yansıması mı?
Size bu öğeler konusunda destek verecek doğru
Proseslere (Ürün Geliştirme / Entegre İletişim)
ve
Hizmet Sağlayıcı Ortaklara (AR-GE / Ajanslar)
sahip misiniz?
Ne sizin ne de ortaklarınızın tek bir dakikasının boşa gitmemesi için özellikle kritik olan Brifing ve Değerlendirme prosesleri konusundaki en iyi uygulamalara tüm ekibiniz hakim mi?
Manyetik Konumlandırma®
Entegrasyonu
Kazanan Konumunuzun Sürdürülmesi
için
Optimal Organizasyon,
Planlama / Uygulama Prosesi
Yatırım Rehberliği
Optimal Organizasyon
Doğru ekspertizin geliştirilip rekabet avantajı sağlanması için bir ön şart olan, şirket, kategori ve marka hiyerarşisi bazlı bir organizasyonunuz var mı?
Planlama ve Uygulama Prosesi
Tüm departmanların uzun orta ve kısa vadeli planlar üzerinde anlaşıp buna göre aksiyon almalarını sağlayacak ideal bir planlama ve uygulama prosesiniz var mı?
Kazanmak için Yatırım
Yatırım stratejiniz doğru uzun vade kısa vade dengesi ve doğru kanal mixi ile konumlandırmanıza hizmet ediyor mu? İşe yaramayan aktivitelere tek kuruş harcamadığınızdan emin misiniz?

Yukarıdakilerden herhangi birine cevabınız Hayır ise yardım için buradayız. Bizi bugün arayın.